Tuesday 4 October 2011

tenkiu so much

salam semua dan selamat petang yer kalian.. tibe2 hari ni rase nk update blog,,so gerak2 kn jeh jarinye ni.. akhirnye rhsia dh pon terbongkar..aku dh tahu segala-galanya pasal kau. aku tak sangka kau boleh buat aku mcm ni kan,, terima kasih..aku thu kau layak dengan dia..aku dh tahu la gileeee... mana ada sakit hati ni..ya Allah,,kuatkan aku..kau tahu tak betapa sakitnya hati aku bila aku dpt tahu kau buat aku mcm tuh,,benda ni aku tahu sendiri..kau tak tahu pun aku tahu.. lantak kau la..start from today..buat lah hal masing2.. sakit yang teramat sangat la gileeeeee.....bia lah terubat sendri.. terima kasih untuk segala-galanya..biar aku je yang tahu apa yang terjadi sebanrnye,,hape2 pun aq kena kuat mcm TIGER...GRRRR!!!selemah-lemah aku ni masih ada kuatnye tahu..ok chow..tak nk ingat lagi dh pasal ni.. buka buku baru,,,concentrate ngn exam ni...selamat petang dan renung2 kan,,dan selamat beramal....=p

No comments:

Post a Comment